ایگدری خبرداد:

حضور ۱۳۱ راس اسب در هفته های پایانی کورس سوارکاری گنبدکاووس

حکیم ایگدری
 
گنبدکاووس- مدير اجرایی مسابقات اسبدوانی گفت: ۱۳۱ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفته بیست و نهم و قهرمانی کورس پاییزه شرکت کردند.

حکیم ایگدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این هفته مسابقات اسبدوانی در هشت دور و به مسافت های یک هزار و یک هزار و ۷۰۰ متر برگزار شد، ادامه داد: در پایان رقابت های هفته بیست ونهم جوایز نقدی به ارزش ۵۱۴ میلیون ریال به صاحبان اسب های برتر پرداخت شد.

وی اظهار کرد: در کورس اول آوچی، برلشیک، آی تکه و در کورس دوم شدو، پوریه و قره بالقان و در کورس سوم میس باتور، رافائل و گل مرجان به ترتیب اول تا سوم شدند.

ایگدری گفت: در کورس چهارم نورجهان۲، تیم پلاش و رامونا و در کورس پنجم تک نواز، کایزر و مسترپائولتا و در کورس ششم تیپ آنتدل، بلیتون و سونا سروین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در کورس هفتم آتش، ارسلان و هانی بلا و در کورس هشتم پیشکش، پاشا و لیلیوم به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

ایگدری افزود: جمع پیش بینی سه پره این هفته ۵۰۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال بود که بین ۱۲۳ نفر از کسانی که ۲۴ امتیاز کسب کرده بودند، تقسیم شد.

وی تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال برای پنج پره پیش بینی شده بود که بین ۵ نفر با پیش بینی درست مسابقات، یعنی ۴۰ امتیاز را به دست آورده بودند، اهدا شد.

استقبال خوب از هفته قهرمانی سوارکاری

ایگدری با بیان اینکه استقبال خوبی از هفته قهرمانی شد، ادامه داد: در رقابت های هفته قهرمانی ۵۸ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هشت دور و به مسافت دو هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدير اجرایی مسابقات اسبدوانی گفت: جوایز نقدی به ارزش ۶۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صاحبان اسب های برتر پرداخت شد.

وی گفت: در کورس اول الماس۲، یادبابا۲ و سزاریزدانی و در کورس دوم برایان، بوندسلیگا و دلفام و در کورس سوم تیرداد، ردینگ تاپ و متین خان به ترتیب اول تا سوم شدند.

ایگدری افزود: در کورس چهارم ساورسام، بوگاتی و دوبی پاشا و در کورس پنجم آتیک، تندرشکن و ماه نظر و در کورس ششم  اسپیریت، دازبیوتی و بیداد اول تا سوم شدند.

مدير اجرایی مسابقات اسبدوانی گفت: در کورس هفتم ساریسا، تمار و رمانتیک و در کورس هشتم هاویم، پریم رز و مسی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: جمع پیش بینی سه پره این هفته ۵۳۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال بود که بین ۴۷۶ نفر از کسانی که ۲۴ امتیازرا کسب کرده بودند، تقسیم شد.

ایگدری افزود: مبلغ دو میلیارد و ۲۵۷ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال برای پنج پره پیش بینی شده بود که بین ۱۵۴ نفر با پیش بینی ۴۰ امتیاز را به دست آورده بودند، اهدا شد