خودنمایی زیباترین اسب‌های عرب کشور در آبادان

 

مسابقات کشوری زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان به میزبانی آبادان برگزار می​شود.

محمود حقیقت​منش، مسوول کمیته زیبایی هیات سوارکاری استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات از 29 بهمن​ماه به مدت سه روز در آبادان برگزار می​شود.

وی ادامه داد: از سراسر کشور در این پیکارها شرکت می‌کنند و نزدیک به 160 راس اسب در این مسابقات حضور خواهند داشت. تاکنون استان‌های لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز و یزد برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

مسوول کمیته زیبایی هیات سوارکاری خوزستان درباره آمادگی آبادان برای میزبانی این رقابت‌ها، گفت: یکسری کم و کاستی‌​ها نسبت به مسابقات قبلی وجود دارد، چرا که ما دیر شروع کردیم. در انتخاب میزبان یکسری مشکلات به وجود آمد و در نهایت تصمیم گرفته شد رقابت‌ها در آبادان برگزار شود.

وی در پایان افزود: در خوزستان اسب​های بسیار قوی​ای وجود دارد و سوارکاران کشور برای حضور در این رقابت‌ها انگیزه بالایی دارند و قهرمانی در خوزستان باعث خوشحالی و رضایت آن‌ها می​شود؛ به همین جهت مسابقات خوزستان همیشه در سطح بالایی بوده است و امیدوارم در این مسابقات هم به همین صورت باشد