هفته دوم و پایانی ششمین دوره رقابتهای چوگان جام خلیج فارس با حضور 4 تیم به میزبانی باشگاه نوروز آباد برگزار شد و در پایان تیم کانون چوگان با نتیجه 6 بر 5 در مقابل تیم نزاجا به برتری رسید و قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
در پایان رقابت های چوگان جام خلیج فارس:

به گزارش سایت صنعت اسب، به نقل از مدیر روابط عمومی فدراسیون چوگان، هفته دوم و پایانی از ششمین دوره رقابتهای چوگان جام خلیج فارس در هندیکاپ صفر تا منهای چهار که با حضور 4 تیم باشگاهی نوروز آباد، قصر فیروزه، کانون چوگان استان البرز و نیروی زمینی ارتش از دو هفته پیش به میزبانی باشگاه نوروز آباد آغاز شده بود، عصر امروز چهارشنبه 29 اَمرداد ادامه یافت که در پایان تیم کانون چوگان با نتیجه 6 بر 5 در مقابل تیم نزاجا به برتری رسید و قهرمان این دوره از بازی ها شد.

 

زارعی مدیر روابط عمومی فدراسیون چوگان، در گزارش تلفنی با سایت صنعت اسب همچنین در خصوص نتایج بازی ها گفت:

 

در بازی اول و رده بندی که بین دو تیم قصرفیروزه و نوروزآباد برگزار شد، قصرفیروزه با امتیاز 6 بر 4 نوروزآباد را شکست داد و به مقام سوم این مسابقات رسید.

 

در بازی پایانی نیز تیم های کانون و نزاجا به مصاف هم رفتند که تیم کانون با نتیجه 6به 5 در مقابل نزاجا به برتری دست یافت و جام این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


بدین ترتیب تیم های کانون چوگان، نزاجا، قصر فیروزه و نوروز آباد به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

داوری این رقابت ها را اعظم حیات نون از کشور پاکستان بر عهده داشت.

شایان ذکر است جمع کثیری از علاقه مندان به چوگان و برخی از مسوولین همچون؛ امیر سرتیپ دکتر حسین شکوهی رییس هیئت چوگان و سوارکاری نیروهای مسلح،  آقای حمزه ایلخانی زاده رییس فدراسیون چوگان، آذرتاش آذرنوش مؤلف و محقق در زبان و ادبیات عرب و... در باشگاه نوروز آباد شاهد برگزاری این رقابت ها بودند.