در اولين روز از سرى مسابقات پرش با اسب فينال جام فدراسيون جهانى، سروش غروى همراه با Orcchis Courscelle توانست مقام اول را از آن خود كند.

به گزارش همدان ورزش؛ در اولين روز از سرى مسابقات پرش با اسب فينال جام فدراسيون جهانى، سروش غروى همراه با Orcchis Courscelle توانست مقام اول را از آن خود كند. سواركار كشورمان با عبور بدون خطا از مسير مسابقه و ثبت زمان ٥٥:٥٨ ثانيه توانست بالاتر از سواركاران لبنان، برمودا و بوليوى جايگاه برتر را بدست آورد.

سروش غروى فردا براى بدست آوردن جواز حضور در روز پايانى به ميدان ميرود.

تلاش و پشتکار،نظم و شخصیت قهرمانی و اثبات آنکه«خواستن،توانستن است» و کسب مقام اول اولین روز مسابقات جام فدراسیون جهانی توسط سروش غروی سوارکار پرورش یافته در مکتب سوارکاری همدان شایسته تبریک به ایشان،همشهریان و جامعه سوارکاری کشور و استان همدان و بویژه مربیان محترم او در تمامی این سالها که برای تربیت، چنین سوارکارانی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهند کرد،میباشد.
مطمئن هستم در دامان مکتب سوارکاری همدان و در نزد مربیان محترم،این استعدادهای ناب آموزش و تربیت خواهند شد و تا سالها به سوارکاری و ورزش کشور و عرصه های ملی و بین المللی معرفی و راه بزرگان همچنان تداوم خواهد داشت.
صمیمانه شادی اهتزاز پرچم پر افتخار ایران و کسب مقام و گام پر اقتدار اول را به سروش غروی عزیز،مربیان محترم،خانواده محترم ایشان،همسر گرامی و فرزند دردانه شان،و یکان یکان شما عزیزان که دل در گروی افتخار داشتید و دعای خیرتان بدرقه راه ایشان بود را به سهم خود تبریک عرض مینمایم و از درگاه ایزد یکتا سلامتی و توفیق در ادامه راه برایشان آرزومندم.