به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، مجمع انتخابات هیئت سوارکاری استان تهران ۲۶ آذر با حضور مهندس حیدری سرپرست فدراسیون سوارکاری ، مهندس ملا جعفری معاون امور ورزشی  اداره کل ورزش و جوانان استان تهران  و اعضای محترم مجمع  در اداره کل  ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد پس از ارائه برنامه ها از سوی کاندید ها ، دکتر کریمی موفق شد از مجموع ۱۶ رای اخذ شده با ۱۵ رای برای مدت ۴ سال به سمت رئیس هیئت سوارکاری استان تهران انتخاب شدند .
در پایان مجمع مهندس حیدری با تبریک انتخاب دکتر کریمی ، به بیان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در فدراسیون سوارکاری پرداخت و گفت : تمام سعی و تلاش ما بر این بوده است که همه کارها در فدراسیون سوارکاری در حوزه های مرتبط با سوارکاری درست و اصولی پیگری شود ، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی و این برای فدراسیون اهمیت زیادی دارد .
حیدری اظهار داشت : تلاش کردیم به همه رشته های سوارکاری توجه جدی داشته باشیم بر این اساس با توجه به توانمندی و به تناسب ظرفیت های هر استان برنامه ریزی صورت گرفته است تا مسابقات با کیفیت بهتری برگزار شود . می بایست بسترهای مناسب را فراهم کنیم تا با حمایت و پشتیبانی رقابت سالمی میان هیئت های سوارکاری ایجاد شود تا شاهد پیشرفت باشیم . هم اکنون در تمامی رشته های سوارکاری برنامه ریزی ها ، طراحی ها و اقدامات اجرایی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا کیفیت عملکرد ها و برنامه ها در راستای برطرف کردن کاستی ها مشخص شود .
وی در ادامه افزود : بحث آموزش یکی از بحث های اساسی ما در فدراسیون بوده که به درستی دنبال شد و مرکز علمی کاربردی سوارکاری به عنوان یک مرکز آموزش علمی در خدمت جامعه سوارکاری قرار گرفت تا این رشته ورزشی از سوی علاقمندان علمی پیگیری شود .
مهندس حیدری در خصوص ارتباطات بین المللی و ارتباطات داخلی گفت : بحث رسانه ای شدن سوارکاری یکی از برنامه های جدی فدراسیون است که در این راستا جلسات خوبی را با مسئولین محترم صدا و سیما همچنین رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها برگزار شده است تا ضمن ارتباط بیشتر و موثر تر با رسانه ها ، رویدادهای سوارکاری در رسانه ها پوشش مناسب تری داشته باشد و این یکی از کارهای ارزنده ای بوده که صورت گرفته ، در مورد ارتباط با سازمانهای بین المللی با فدراسیون جهانی و فدراسیون آسیایی تعامل خوبی داریم همچنین در مجامع بین المللی  حضور فدراسیون تاثیرگذار بوده است .
حیدری گفت : قرنطینه بین المللی هنوز مشکل بزرگ سوارکاری برای اعزام سوارکاران به مسابقات بین المللی است که در این بخش فدراسیون جلسات خوبی با مسئولان محترم سازمان دامپزشکی برای حل مشکلات قرنطیه در کشور دارد بنابراین موضوع قرنطیه برای فدراسیون از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است و با پیگیری های صورت گرفته تا کنون امیدواریم در سه سال آینده بتوانیم با کمک های همیشگی سازمان دامپزشکی مشکل قرنطینه را برطرف کنیم .
در پایان در مورد حضور سوارکاران ایرانی در مسابقات بین المللی ، سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت : در مسابقات کشور آذربایجان سومین اعزام سوارکاران کشورمان را با اسب های شخصی داشتیم که سوارکاران برتر کشورمان در این مسابقات موفق به کسب عنوان های برتر و کسب قهرمانی مسابقات شدند با توجه به پتانسیل سوارکاران کشورمان یکی از برنامه های اساسی و زیربنایی که فدراسیون سوارکاری در حال تدارک و برنامه ریزی آن است ، حضور موفق و قدرتمند در مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی است . جلسات کارشناسی منظم در این خصوص تا کنون برگزار شده است با توجه به مشکل قرنطینه بنا شده اسب از کشورهایی به مسابقات کره جنوبی حمل شود که مجوز قرنطینه بین المللی داشته باشند امید داریم همچون گذشته سوارکاران برای کشور افتخار افرینی کنند . وی با تبریک به سوارکاران پیروز در مسابقات آذربایجان از سازمان دامپزشکی و همه کسانیکه کمک کرده اند تشکر و قدردانی نمود