مدیریت و اعضای باشگاه پارادایس این موفقیت را به قهرمانان ایران آقایان  مازیار جمشید خانی، مسعود مکاری نزاد وداوود پوررضایی تبریک میگوید
 

به گزارش واحد مرکزی خبر از باکو ، در مرحله پایانی مسابقات بین‌المللی دو ستاره(SCI2*)پرش با اسب، مازیار جمشیدخانی سوارکار کشورمان با اسب دزموند و با پرش بدون خطا از موانع در ۴۷ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه قهرمان این مسابقات شد.
در مرحله پایانی این مسابقات ۲۳ سوارکار رقابت کردند که مانوئلا کلاسو
سوارکار هلندی الاصل جمهوری آذربایجان نفر دوم و المار عبدالله اف از جمهوری آذربایجان، گاچچلادزه از گرجستان و مسعود مکاری نژاد از ایران نیز جایگاههای سوم تا پنجم را کسب کردند.

مازیار جمشیدخانی با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت: از اینکه با قهرمانی اش توانسته است سرود پر افتخار کشورمان را به صدا درآورد، بسیار خوشحال است.
وی افزود: پیش از این در مسابقات بین المللی سه نشان برنز کسب کرده بودم
و این نخستین مدال طلای مسابقات بین المللی بود که از آن خود کردم.
مسعود مکاری نژاد دیگر سوارکار کشورمان نیز با اشاره به کیفیت خوب مسابقات بین المللی پرش با اسب در باکو افزود: علیرغم هوای نامناسب و دشواری مسابقات ، با تلاشهای صورت گرفته جایگاه های اول و پنجم فینال این مسابقات نصیب کشورمان شد.
حامد علیمحمدی دبیر فدراسیون سوارکاری و سرپرست تیم اعزامی به باکو نیز با ابراز رضایت از کسب قهرمانی این مسابقات گفت: این مسابقات تمرینی برای افزایش رتبه بندی سوارکاران در فدراسیون جهانی سوارکاری و همچنین تمرینی برای حضور خوب تیم پرش با اسب کشورمان در مسابقات آسیایی است .
در مسابقات بین‌المللی دو ستاره (SCI2*)سه سوارکار از کشورمان با شش اسب حضور داشتند. در این مسابقات که زیر نظر فدراسیون بین المللی سوارکاری برگزار شد، سوارکارانی از کشورهای مختلف از جمله ایران، گرجستان و جمهوری آذربایجان حضور داشتند.

 
 
درحال بارگزاری