به گزارش وب سایت رسمی پدوک، تیم ملی پرش با اسب کشورمان  یکشنبه 17 آذر ماه عازم مسابقات CSI دو ستاره آذربایجان خواهند بود.
 
این تیم متشکل است از مسعود مکاری نژاد به همراه بگیرا و سالم، مازیار جمشیدخانی به همراه الیتا و دزموند، داوود پوررضایی به همراه ونیس و سوزی اچ ال، سرپرست تیم حامد علی محمدی و دامپزشک تیم دکتر علیرضا شهبازی.  
حامد علی محمدی دبیر فدراسیون سوارکاری و سرپرست تیم اعزامی در این خصوص گفت : شواری برون مرزی وزارت ورزش و جوانان متشکل از کارشناسان فنی است به ریاست دکتر نصرالله سجادی که به هر حال یکسری از ملاحظات فنی باعث شد در ابتدا با اعزام این تیم مخالفت شود اما با تجدید نظری که در جلسه بعدی انجام شد با اعزام تیم موافقت گردید.
علی محمدی همچنین از سازمان دامپزشکی علی الخصوص اداره کل البرز که با وجود فرصتی کوتاه نهایت تلاش خود را جهت صدور مجوزات لازم انجام دادند تشکر کرد.
همچنین سرپرست تیم اعزامی گفت : با وجود اینکه تنها 4 روز قبل از اعزام تیم ملی، شورای برون مرزی موافقت خود را اعلام کرد اعضای تیم روحیه نسبتا خوبی دارند و طبق برنامه ریزی انجام شده، اعزای تیم به همراه اسب هایشان حدود ظهر یکشنبه 17 آذر حرکت می کنند، شب در شهر رشت اقامت خواهند داشت و صبح زود از مرز آستارا ایران را به قصد دینه محل برگزاری مسابقات ترک خواهند کرد.
 
 
مسعود مکاری نژاد گفت : با وجود شرایط آب و هوایی و مشکلات موجود به این مسابقات می رویم تا این مسیر را باز نگه داریم و امیدواریم بقیه سوارکاران هم بتوانند در آینده از تجربه شرکت در مسابقات بین المللی با اسب شخصی بهره مند شوند.
مازیار جمشید خانی هم اعلام کرد : در اعزام های قبلی که داشتیم نتایج خوبی را کسب کردیم و به این امید به این مسابقات می رویم تا بتوانیم ضمن کسب تجربیات بیشتر، تلاش کنیم تا نظر مسئولین را جلب کرده و ثابت کنیم اگر شرایط را مهیا کنند می توانیم در میادین جهانی هم مدال آور باشیم.
 
 
داوود پوررضایی نیز گفت : دفعات قبلی شرایط مناسبی نداشتم و نتوانستم نتایج دلخواه خودم را کسب کنم، اما این بار با آمادگی بیشتر و انگیزه مناسب عازم هستم و امیدوارم پرچم پر افتخار ایران را بالا ببرم.   
اطلاعات بیشتر درباره این مسابقات را از لینک زیر بخوانید.

http://www.paddock.ir/ddetail.asp?lang=&tid=631&pid=1

 

درحال بارگزاری
درحال بارگزاری