• دومین دوره کلینیک آموزش سوارکاری برای رده های سنی نونهال- نوجوان و جوانان زیر نظر مربی بین المللی برگزار خواهد شد.
  •  
    ​خانواده بزرگ ورزش - ​فدراسیون سوارکاری در نظر دارد برای آموزش سوارکاران نونهالان، نوجوان و جوانان پرش، کلینیک آموزش سوار را در روزهای 18 تا 20 تیر در مجموعه سوارکاری آزمون با حضور آقای Lars Meyer Zu Bexten مربی برجسته بین المللی و مربی سابق تیم هنگ کنگ از کشور آلمان برگزار کند.
    این کلاس برای نونهالان، نوجوانان و جوانان زیر 21 سال برگزار خواهد شد .
    قرار است دو سوارکار با نظر این مربی انتخاب و برای شرکت در مسابقات بین المللی دوستانه به آلمان اعزام شوند.
    رزومه لارس مایر زو بکستن
    لارس مایر زو بکستن (Lars Meyer Zu Bexten) در پانزده سالگی برنده اولین مسابقه خود در کلاس 150 سانتی متر شد. در هجده سالگی عضو تیم قهرمانی اروپا بود و جایزه Gold Riding Badge را دریافت کرد. تا سن 20 سالگی برنده بیش از40 مسابقه ملی و بین المللی رده 1.60 و یک مسابقه جام ملتها شده است.
    بعد از 25 سالگی عمده فعالیت خود را به مربیگری متمرکز و برای تعلیم تجربیات خودش به نقاط مختلف دنیا سفر کرده که شامل اروپا، امریکای شمالی و مرکزی، خاورمیانه و آسیا است
    از سال 2005 تا سال 2013 در فدراسیون سوارکاری آلمان مشغول به کار بوده و مسئول تیم (Chef D’ Equip) تیم آلمان در مسابقات جام ملتها بوده است. 
    به همراه تیم بزرگسالان در مسابقات پنج ستاره جام ملتهای CSIO در کلگری (Calgary) برنده می شود. و همینطور در مسابقات خردسالان و جوانان اروپا به مدال برنز و طلای فردی دست یافت .
    در سالهای 2009، 2010، 2013 و 2014 برای مسابقات چین و بازیهای آسیایی او مربی تیم ملی هنگ کنگ بود .و یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز در کارنامه خود دارد.
    از سال 2004 تاکنون لارس مربی فدراسیون جهانی (FEI) بوده و به توسعه جهانی سیستم مربیگری FEI کمک کرده است.
    لارس به همراه پدرش اولریک (Ulrich) در مرکز سوارکاری Bexter Hof در کنار تعلیمات سوارکاری، لارس و پدرش مسابقات بین المللی German Friendships را نیز برگزار می کنند.