استقبال چشمگیر هواداران از کورس سوارکاری گنبدکاووس

حکیم ایگدری
گنبدکاووس- مدير اجرایی مسابقات اسبدوانی با بیان اینکه استقبال چشمگیری از کورس گنبدکاووس می شود، گفت: ۱۲۳ راس اسب در هفته بیست و پنجم و بیست و ششم سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس حضور داشتند.

حکیم ایگدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۶۴ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور و به مسافت های یک هزار و یک هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان رقابت های هفته بیست و پنجم، جوایز نقدی به ارزش ۴۵۵ میلیون ریال به صاحبان اسب های برتر پرداخت و دو هزار و ۵۲۰ کیلوگرم علوفه به اسب های برتر داده شد.

ایگدری گفت: در کورس اول آفرین قورپلچه، آق چشمه و آق قایماق و در کورس دوم پیمان، تیم پلاش و مهری ماه و در  کورس سوم مسترپائولتا، اسپیدی سروین و آرت بوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در کورس چهارم کینگ اسپید، حمیرا و متوهش و در کورس پنجم بوندس لیگا، سی بیسکویت ۲ و متین خان و در کورس ششم ارکان، آنتالیا و تیپ آندتل و در کورس هفتم بایداق، دل دل طلا و سومبار به عنوان اسب های برتر شناخته شدند.

ایگدری گفت: جمع پیش بینی سه پره این هفته ۳۴۷ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال بود که بین ۲۰۰ نفر از کسانی که ۲۴ امتیاز را کسب کرده بودند، تقسیم شد.

وی افزود: مبلغ یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون و ۸۰ هزار ریال برای پنج پره پیش بینی شده بود که بین ۳ نفر با پیش بینی درست مسابقات اهدا شد.

وی با بیان اینکه در هفته بیست و ششم رقابت های سوارکاری کورس پاییزه کشور ۵۹ راس اسب شرکت داشتند، گفت: این اسب ها از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور و به مسافت های یک هزار و یک هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدير اجرایی مسابقات اسبدوانی گفت: در پایان این رقابت ها، جوایز نقدی به ارزش ۴۸۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به صاحبان اسب های برتر پرداخت شد.

ایگدری افزود: در کورس اول آق یایله، کیمر و آماندا و در کورس دوم مورگانا، هیلاری و تکخال و در کورس سوم سامر، کلودیاهورس وهانی بلا به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در کورس چهارم ماه نظر، تندرشکن و کراندو و درکورس پنجم ماه بالام، سونا سروین و رامونا و در کورس ششم پراژا، رویال تاپ و سلناطلایی و در کورس هفتم لالا، ویکتوروهرمینا به عنوان اسب های برتر شناخته شدند.

ایگدری اظهار کرد: جمع پیش بینی سه پره این هفته ۴۳۶ میلیون و ۷۰ هزار ریال بود که بین ۴۹۱ نفر از کسانی که ۲۴ امتیاز را کسب کرده بودند، تقسیم شد.

وی گفت: مبلغ یک میلیارد و ۵۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برای پنج پره پیش بینی شده بود که بین ۱۱ نفر با پیش بینی درست مسابقات، ۴۰ امتیاز اهدا شد.