مسابقات درساژ جام فجر برگزار شد 
در بیست و نهمین هفته از سری مسابقات تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان و بمناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و یادمان پیشکسوتان فقید ورزشی و رشته درساژ مرحوم فرخ نجفی در روز جمعه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۳ سالن سرپوشیده مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان میزبان ۲۲ سوارکار از باشگاههای سوارکاری ابن سینا ، صدرا و آذرخش بود .
 تست  PRELIMINARY از مجموعه آزمون های فدراسیون جهانی سوارکاری در سال ۲۰۱۱ مقدماتی برای برگزاری این رقابت به سوارکاران علاقمند رشته درساژ اعلام گردیده بود تا با حضور جهانگیر جهان بین رقابتها قضاوت شود و در پایان این مسابقات مقام اول مسابقات جام فجر به میلاد غلامی با اسب رامینو از باشگاه سوارکاری ابن سینا با کسب امتیاز۱۷۶ و۶۰     درصد رسید ، مقام دوم مشترک برای مجید فتحی مهر با اسب سورن از باشگاه اکباتان ، امیررضا افلاکیان با اسب ارشک و سید حمیدرضا باب الحوائجی با اسب بیگ بوی هر دو از باشگاه ابن سینا و با کسب امتیاز  ۱۶۳   و ۵۶در صد امتیازات مقام سوم محسن حدادیان با اسب برند از باشگاه آذرخش با کسب امتیاز    ۱۶۲ و ۵۵درصد    امتیازات ثبت و رده بندی سوارکاران اعلام شد .
این رویداد با استقبال علاقمندان به سوارکاری و رشته درساژ و بویژه خانواده مرحوم فرخ نجفی و استاد مهدی جمشید خانی از شور و حال خاصی برخوردار بود .
در پایان مراسم ضمن پخش تصاویری از پیشکسوت فقید ورزش سوارکاری عضو تیم ملی  ج . ا. ایران    درساژ که با صدای ماندگار فرخ نجفی همراه بود ، فرزند ایشان نیز با قرائت دست نوشته ای ضمن قدردانی از هیئت سوارکاری استان همدان ، یاد و خاطره این قهرمان ملی را گرامی داشتند .
لوح و تندیس ویژه این مسابقات برای سوارکاران برتر و خانواده نجفی از سوی هیئت سوارکاری استان همدان بر هر یک از ایشان اهداء شد تا یاد و خاطره مسابقات جام فجر یادواره مرحوم نجفی در اذهان یادگار باقی بماند