رضایت فدراسیون سوارکاری ازنخستین حضورسوارکاران ایران بااسب های خود درمسابقات جهانی

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری در پی کسب مقام چهارمی سوارکارایرانی در رقابت های جهانی قطر برای نخستین بار گفت:سوارکاران ایرانی در رقابت های جهانی پرش از مانع ( سه ستاره ) قطر خوش درخشیدند.

 

محمد کاظمیان روزسه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: خوشبختانه برای نخستین بار از ایران سه سوارکار توانستند با اسب های خود در رقابت های جهانی حضور یابند.

کاظمیان گفت: این رقابت ها از شش دی ماه با شرکت 27 سوارکار ازاقصی نقاط جهان در قطر آغاز شده است که در روز نخست مجید شریفی با اسب یوتو توانست بدون خطا مقام هشتم را کسب کند. 

وی ادامه داد:سوارکاران ما با انگیزه قوی در این رقابت ها حضور یافتند که داود پوررضایی با اسب اکسنت در روز دوم مسابقات بین المللی پرش با اسب 3 ستاره دوحه در رده ١٣٥ با اختلاف صدم ثانیه چهارم شد.

دبیرفدراسیون سوارکاری اظهار داشت : کسب این مقام دور از انتظاربود، زیرا سوارکاران ایران برای نخستین بار دررقابت های جهانی حضور یافتند که این امر با خرسندی رییس فدراسیون قطر همراه شد.

کاظمیان درعین حال گفت: پس از خروج اسب های ایرانی از بن بست قرنطینه این نخستین بار است که سوارکاران ایرانی با اسب های خود در رقابت های جهانی حضور یافتند.

وی افزود: این رقابت ها در سه کلاس 135،145 و 160 در حال برگزاری است.

همچنین این رقابت در بخش سه ستاره تا فردا(چهارشنبه ) ادامه دارد و رقابت ( چهار ستاره ) نیز از یازدهم دی ماه در قطر آغاز می شود.