هم اندیشی برای رفع نارسائیهای ورزش سوارکاری لرستان 
  خرم آباد – مسائل و مشکلات ورزش سوارکاری استان لرستان در اجلاس هم اندیشی مسئولان و اعضای جامعه سوارکاری با دکتر عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
در این اجلاس که در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان استان لرستان با حضور   مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ، معاونین اداره ورزش و جوانان ،  فردین مرادی سرپرست هیات سوارکاری استان لرستان ، اعضای هیات سوارکاری و جمعی از جامعه ورزش سوارکاری استان تشکیل شد ، فردین مرادی با اشاره به پیروزی های درخور توجه سوارکاران رشته استقامت این استان گفت : نتایج بدست آمده نشانگر این واقعیت است که سوارکاران لرستان در رشته استقامت حرف اول را در کشور می زنند و این حقیقت در تمامی مسابقات استقامت کاملا هویدا می باشد ، بویژه زمانی که مسئولان ورزش استان از سر لطف به  سوارکاران این رشته نگاه کردند پیروزیهای سوارکاران لرستانی واقعا مایه مباهات و افتخار شده است . 
مرادی گفت : علیرغم تمامی افتخارات کسب شده امکانات ناچیز است از اینرو می طلبد که مسئولان ورزش استان  نگاه ویژه ای به این ورزش برتر لرستان داشته باشند . 
در این پایان جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان طی سخنانی نسبت به رفع مشکلات این ورزش  راهکارها یی ارائه داد . دکتر عزیزپور ضمن تشکر از افتخار آفرینی سوارکاران استقامت  نسبت به  اختصاص زمینی در مجموعه ورزشی خرم آباد جهت احداث پیست ومیدان سوارکاری بود قول مساعد داد  و قرار شد پیگیری های لازم توسط هیات سوارکاری استان
انجام شود .