به گزارش وب سایت رسمی پدوک، صبح روز 15 دسامبر، جناب آقای اینگمار دی ووس، بلژیکی با کسب 98 رای از 131 رای ماخوزه بعنوان رئیس جدید فدراسیون جهانی سوارکاری معرفی شد.

دی ووس از سال 2011 دبیر کل فدراسیون جهانی سوارکاری بود<مایه افتخار است تا رئیس جدید فدراسیون سوارکاری را معرفی کنم، اینگمار دی ووس > این جمله ای بود که پرنسس حیا با پایان انتخابات در حضور بیش از 350 میهمان از 91 ملیت در شهر باکو میزبان اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی اعلام فرمودند، روسای فدراسیون کشورهای عضو، رسانه ها، اسپانسرهای فدراسیون جهانی و روسا و اعضاء دپارتمان های فدراسیون جهانی در این اجلاس با شکوه در شهر باکو آذربایجان حضور داشتند.

 

 

 

 

از ج.ا. ایران در اجلاس جهانی سوارکاری در شهر باکو جناب آقای دکتر مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری با حق رای حضور داشتند و آقای رخشان رادپور عضو دپارتمان توسه فدراسیون جهانی ، و آقای دکتر بردبار جهت رایزنی کسب جایگاه در توسعه و ارزیابی اسبهای اصیل در اجلاس شاهد این انتخابات بوده اند.

اینگمار دی ووس 51 ساله، متولد بلژیک و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است. او فعالیت خود را از سال 1990 با همکاری فدراسیون بلژیک آغاز کرد و فاصله سالهای 1990 تا 2010 همزمان با مدیریت تیمهای ملی سوارکاری بلژیک در چندین المپیک حضور داشت، و در سال 2010 دبیر فدراسیون سوارکاری اروپا، مدیر و برگزارکننده مسابقات و برنامه های مختلف بود، وی در سال 2011 به فدراسیون جهانی پیوست.