اولین سفر استانی رئیس فدراسیون سوارکاری انجام شد
آقای دکتر خلیلی در اولین سفر استانی خود، به استان فارس رفت
به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، اولین سفر استانی رئیس فدراسیون سوارکاری از تاریخ ۲۹ مردادماه ۹۳، به استان فارس انجام شد. در این سفر که آقای کاظمیان دبیر فدراسیون نیز در آن حضور داشتند جلساتی جداگانه با معاونت استانداری استان فارس جناب آقای مهندس تاج-گردون و معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس جناب آقای رجایی برگزار گردید. همچنین رئیس فدراسیون سوارکاری و همراهان، ضمن بازدید از باشگاههای سوارکاری شهرستان شیراز، در جلسه پرسش و پاسخ و آشنایی با نقاط قوت و ضعف جامعه سوارکاری استان فارس نیز حضور بهم رساندند. در این جلسه که رئیس هیات سوارکاری استان آقای طفیونی و فعالان جامعه سوارکاری استان فارس حضور داشتند پس از ایراد سخنان ریاست فدراسیون، حضار نیز به بیان نظرات و برخی مشکلات جامعه سوارکاری استان فارس پرداخته و در پایان نیز کمک مالی فدراسیون نیز به هیات سوارکاری استان جهت برگزاری مسابقات اهدا گردید.
ضمنا مقرر شد در آذرماه سالجاری به میزبانی هیأت استان فارس و در شهر شیراز جشنواره زیبائی اسب دره شوری برگزار گردد. بدین منظور مقرر گردید کلیه اسبهای نژاد دره شوری که توسط فدراسیون میکروچیپ گذاری و نمونه برداری می شوند در این جشنواره ثبت نام شوند و کمیته جشنواره و زیبائی فدراسیون نیز ضوابط برگزاری هرچه مناسبتر این رویداد را تدوین و اعلام نماید.
علاوه بر آن با توجه به مشکلات آموزشی استان مقرر شد دبیر محترم و نیز رئیس مرکز علمی کاربردی فدراسیون در اسرع وقت نیازهای آموزشی استان را مرتفع نمایند.
 
اولین سفر استانی رئیس فدراسیون سوارکاری انجام شد