نتایج مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان همدان

«مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان همدان در سال ۱۳۹۹با معرفی نفرات برتر به پایان رسید»

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان همدان سال ۱۳۹۹طی روزهای ۲۶ و ۲۸ شهریورماه در رده B1 گروه سنی بزرگسالان ، رده سنی زیر ۱۸سال، گروه مالکین و رده اسبهای زائیچه ایران و با حضور ۲۲سوارکار برگزار شد
 
در رده B1 گروه سنی بزرگسالان قهرمان استان در سال ۱۳۹۹مهدی حمزه ای با اسب زاریتا از باشگاه سوارکاری کوثر لقب گرفت. محسن حدادیان از آذرخش نایب قهرمان و علیرضا بختیاری از اویسینا مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۸ سال و با دو دور رقابت سوارکاران فرزاد سهیل قاسمی با اسب سینتیا از خوشه طلایی مقام قهرمانی را کسب کرد و ثنا شوشتری از باشگاه سوارکاری اکباتان دوم شد.

در گروه مالکین قهرمان استان در سال ۱۳۹۹ آرمین احمدی ثابت با اسب فرح دونا از باشگاه سوارکاری آذرخش و مقام های دوم و سوم برای حسین قاسمی و آرش کریمی از باشگاه سوارکاری ایثار بود.

در رده اسبهای زائیچه ایران نیز مهدی صمدی با اسب ویکتوریا از باشگاه سوارکاری ایثار قهرمان استان در این رده و مهرداد سهیل قاسمی از خوشه طلایی و محسن حدادیان از آذرخش دوم و سوم شدند.

این مسابقات امسال در شرایطی برگزار شد که شیوع ویروس کووید ۱۹ و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در جریان مسابقه و غیبت تعدادی از چهره های همکار را تحت الشعاع قرار داده بود.