اطلاعیه مهم کمیته مبارزه با ضد دوپینگ جهت مسابقات اسبدوانی شهرستان بندرترکمن

 


 

متن خبر :


نظر به شروع مسابقات اسبدوانی در شهرستان بندر ترکمن، به زودی دستورالعمل‌ و پروتکل‌های جدید و سختگیرانه تری از طرف کمیته ضد دوپینگ در جهت شفافیت، بازدارندگی بیشتر و ریشه‌کنی پدیده شوم دوپینگ در اسبدوانی منتشر خواهد شد.

برای عملیاتی کردن این دستورالعمل‌ جدید كه حاصل همكارى معاونت اسبدوانى، كميته مبارزه با دوپينگ و هيئت سواركاري استان گلستان مي باشد، در فاز اول تصمیمات ذیل اتخاذ شده است:

الف. تمام مربیان و اسبهایی که تحت پروتکل‌ها و سیستم سابق دوپینگ، مرتکب دوپینگ شده‌ و دوره محرومیت را طی کرده‌اند، تا سقف مبلغ ٢٠ میلیون تومان بدهى مجاز به ثبت نام می‌باشند. و مربی (به عنوان فرد حقوقی مسئول) باید متعهد شود رقم باقی مانده را به صورت اقساط تا پایان سال ۱۳۹۹و مطابق فرمول اعلامی پرداخت کند.

تبصره: این بند فقط در مورد مربيانى صادق است که تا پایان سال ۹۹ هیچگونه مورد دوپینگ جدیدی برای‌شان ثبت نشود. در صورت ثبت هر مورد جدید مربی تا پایان سال محروم شده و بایستی تمام بدهی‌های قبلی به همراه جریمه جدید را نقداً پرداخت کند.

ب. تمام مربیان و اسبهایی که رقم جریمه‌ بیش از مبلغ ٢٠ میلیون تومان را در سوابق دوپینگ خود دارند، حق شرکت در مسابقات را نداشته و بایستی مبلغ جریمه خود را تا مبلغ ٢٠ میلیون تومان تسويه نمايند، تا اجازه ثبت نام پیدا کنند.

ج. فرمول اعلامی برای پرداخت جرایم باقیمانده مربیان با جریمه زیر٢٠ میلیون تومان:
- کسر ۵۰% جوایز کسب شده تا پایان سال ۹۹
- پرداخت نقدی تمام جرایم باقیمانده در انتهای سال ۹۹
در غیر اینصورت و در شروع سال ۱۴۰۰ مربی با هر رقم جریمه باقیمانده مشمول محرومیت خواهد شد.
د. پیگیری تمام موارد مربوط به دوپینگ با در نظر گرفتن سلسله مراتب و از طریق هیات سوارکاری استان مربوطه با فدراسیون صورت پذیرد و از ارتباط یا مکاتبه مستقیم با فدراسیون به هر نحو خودداری گردد.

ه. در صورت تسويه حساب و يا پرداخت به صورت اقساط پس از تاييد رياست هئيت استان، رياست كميته مبارزه با دوپينگ و نیز معاونت اسبدوانى، پورتال مربى جهت ثبت نام باز خواهد شد.

توجه: به زودی پروتکل‌های سختگیرانه و جدید کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون سوارکاری جهت مقابله با پدیده شوم دوپینگ و اصلاحیه آیین نامه آن در زمینه روش تعیین محرومیت ها و جرائم منتشر خواهد شد. لذا خواهشمند است مربیان عزیز، با نهایت دقت و وسواس از مصرف مواد ممنوعه در مسابقات پیش رو اجتناب ورزند.