نایب رییس بانوان فدراسیون سوارکاری :زمینه ظهور و بروز استعدادهای سوارکاری بانوان را فراهم می کنیم

 


 

متن خبر :

 



:o:نشست نواب رییس بانوان هیات های سوارکاری سراسر کشور؛
دکتر کیان مهر : زمینه ظهور و بروز استعدادهای سوارکاری بانوان را فراهم می کنیم


نایب رییس بانوان فدراسیون سوارکاری اهمیت توجه به توانمندی بانوان در رشته سوارکاری را مورد توجه قرار داد و به ایجاد بستر مناسب برای ظهور و بروز استعدادهای این قشر در عرصه قهرمانی تاکید کرد .


به گزاش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری؛ دکتر کیان مهر نایب رییس بانوان فدراسیون سوارکاری در نشست نواب رییس بانوان هیات های سوارکاری سراسر کشور که با حضور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و رییس فدراسیون برگزار شد، به تشریح برنامه های این فدراسیون در حوزه بانوان پرداخت .

نایب رییس بانوان فدراسیون سوارکاری شرح وظایف نواب رییس بانوان هیات های استانی را تشریح کرد و تصریح کرد : پتانسيل بسيار خوبي در استان‌هاي كشورمان در عرصه مدیریتی و قهرمانی در حوزه بانوان سوارکاری وجود دارد که اميدواريم با استمرار اين نشست‌ها و تبادل نظرات و اطلاعات و افکار با نواب رییس هيأت‌ها، شاهد درخشش روزافزون بانوان سواركار كشور را در رویدادهای ملي و بين‌المللي باشيم.


دکتر کیان مهر شناسایی استعدادهای بالقوه سوارکاری در استان ها را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : آنچه مسلم است باید زمینه ظهور و بروز استعدادها را در استان ها با برنامه های مختلف و در قالب برنامه استراتژیک فدراسیون فراهم آوریم و در ادامه با پرورش نخبگان ، نسل جدیدی از قهرمانان این رشته را تربیت کنیم .