بخشنامه مسابقه جام صدران پیشرو اسب

 


 

متن خبر :

 



:o:از آنجا که اشتغالزایی فراوان رشته های مختلف ورزش های سواره بسیار مهم است لذا باید با رعایت کامل پروتکل های ستاد مبارزه با بیماری کووید 19 با حداقل ظرفیت اقدام به برگزاری مسابقات نماییم .

به همین منظور مسابقات پرش با اسب جام صدران براساس بخشنامه پیوست با رعایت نکات ذیل جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد .

1- امکان حضور سوارکاران از استان های طبقه شده وزارت بهداشت که دارای وضعیت قرمز می باشند( هرمزگان – خوزستان – بوشهر – خراسان رضوی) به هیچ عنوان میسر نبوده و اجازه تردد و اسکان و شرکت به آن ها داده نخواهد شد.
2- مسابقه در مانژ روباز انجام می گردد و تماشاچیان در باشگاه میزبان فقط مجاز به حضور 50% ظرفیت جایگاه ها را دارند و مسئولیت کنترل با مدیر باشگاه مربوطه می باشد.
3- صندلی های جایگاه ها در فضای روباز با رعایت فاصله اجتماعی به صورت یک درمیان و ضربدری باید علامت گذاری شده و افراد با فاصله در محل تعیین شده اسکان یابند.
4- کنترل دمای بدن و دارا بودن ماسک و دستکش ومواد ضدعفونی کننده تماشاچیان در بدو ورود به باشکاه کنترل می گردد.
5- فروش مواد غذایی بدون بسته بندی استاندارد ممنوع می باشد.
6- بوفه و رستوران باشگاه میزبان باید در فضای باز با رعایت فاصله شرایط پذیرایی با غذاهای گرم با رعایت پروتکل وزارت بهداشت را فراهم نمایند و خدمه آن ها با ماسک و دستکش در محل حضور یابند.
7- تعداد داوران وکادر فنی با حداقل ممکن باید به کار گرفته شوند.
8- در فضاهای مانژهای تمرین و گرمکن و اصطبل ها و درب ورود از تجمع افراد جداً ممانعت به عمل آورند.
9- مراسم اهداء جوایز در فضای باز و با حداقل نفرات باید انجام شود.
10- تردد اسب ها و سوارکاران و مربیان در محل برگزاری مسابقه به صورت حداقل صورت پذیرد.