تقدير رييس كميسيون ورزش و محيط زيست كميته ملي المپيك از دكتر مسعود خليلي و رييس كميته محيط زيست فدراسيون سواركاري

 

متن خبر :

 



:o:به دليل حمايت از ميراث طبيعي و حفظ محيط زيست صورت گرفت؛
تقدير رييس كميسيون ورزش و محيط زيست كميته ملي المپيك از دكتر مسعود خليلي و رييس كميته محيط زيست فدراسيون سواركاري


رييس كميسيون ورزش و محيط زيست كميته ملي المپيك اقدامات رييس فدراسيون سواركاري در حفظ محيط زيست و ميراث طبيعي را ستود و از دكتر مسعود خليلي به منظور حمايت از فعاليت كميته محيط زيست اين فدراسيون قدرداني كرد .

در بخشي از پيام دكتر مهرافزا منوچهري رييس كميسيون ورزش و محيط زيست كميته ملي المپيك خطاب به دكتر مسعود خليلي آمده است :

همت والاي شما در گسترش فرهنگ حفاظت از محيط زيست در عرصه ورزش كشور ستودني است.
بدينوسيله تلاش هاي صورت گرفته توسط كميته محيط زيست آن فدراسيون را در راستاي آموزش ورزشكاران و تنوير أفكار علاقمندان و مخاطبان رشته ورزشي سواركاري ارج نهاده، مزيد توفيقتان را در تمامي مراحل زندگي از درگاه ايزد منان خواستاريم .

در پيامي ديگر دكتر مهرافزا منوچهري رييس كميسيون ورزش و محيط زيست كميته ملي المپيك از دكتر شهرزاد خرم نژاديان رييس كميته محيط زيست فدراسيون سواركاري هم تقدير كرده است.
در بخشي از اين پيام تقدير مي خوانيم :

قدم نهادن در مسير صيانت و حفاظت از محيط زيست علاوه بر عزمي برخاسته از تعهد،آگاهي و ايثار ، بصيرتي پرعيار مي طلبد.سعادت نسل آينده مرهون تلاش و زحمات مجدانه افرادي است كه خود را امانتدار سرمايه هاي مادي،طبيعي و معنوي اين سرزمين مي دانند و با گام هاي ارزنده كه برداشته اند، اين وديعه را سالم و پاك به نسل هاي آينده تحويل مي دهند.

در بخش پاياني اين تقدير هم آمده است :
لذا توانمندي هاي متعهدانه و دلسوزانه سركار عالي پيشينه اي را رقم زده است كه شايسته تقدير توسط كميسيون ورزش و محيط زيست كميته ملي المپيك مي باشيد.