داراگ کنی در راند هشتم چلنج کاپ فستیوال زمستانی سوارکاری به مقام قهرمانی رسید

 

به گزارش وبسایت worldofshowjumping، داراگ کنی (Darragh Kenny) سوارکار کشور ایرلند موفق شد در راند هشتم چلنج کاپ در فستیوال زمستانی سوارکاری، مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. این مسابقه مهم در منطقه “ولینگتون” در ایالات متحده آمریکا برگزار شد و برای نفرات برتر، 37 هزار دلار جایزه نقدی تعیین شده بود. داراگ کنی در این مسابقه از یک اسب جدید به نام Carthano استفاده کرده بود و موفق شد مسیر مسابقه را در 63.67 ثانیه بدون خطا و سریعتر از دیگر سوارکاران حاضر در دور دوم، طی نماید.

پس از کنی، اندرو رمزی (Andrew Ramsay) سوارکار کشور میزبان با اسب Stranger 30 مسیر را در مدت 64.39 ثانیه بدون خطا طی نمود و دوم شد.

اندرو رمزی با اسب Stranger 30
اندرو رمزی با اسب Stranger 30

لوکاس پورتر (Lucas Porter) دیگر سوارکار آمریکایی نیز با اسب Diamonte Darco زمان 64.62 ثانیه را به ثبت رساند و صاحب مکان سوم شد.

داراگ کنی پس از کسب مقام قهرمانی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

من فکر میکنم که سرعتم خیلی زیاد بود، بیشتر از آن چیزی که انتظارش را داشتم. من هنوز اسب Carthano  را به طور کامل نمی شناسم و نمی دانستم گام های او تا این حد بلند است.

اسب 13 ساله ی Carthano از اواخر ماه دسامبر به داراگ کنی سپرده شده است. او در مورد این اسب می گوید:

من در واقع هنگامی که Carthano هفت سال داشت، با او سواری کردم و از همان موقع این اسب را دوست داشتم. من در ماه دسامبر عملکرد این اسب را در مسابقات مختلف دیدم. او خیلی خوب از روی موانع می پرید. بنابراین، با خودم فکر کردم که اضافه کردن این اسب به اصطبل خودم، می تواند ایده ی بسیار خوبی باشد.