Killer Queen به عنوان اسب برتر ماه از نگاه وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری انتخاب شد

مادیون مرجع اخبار سوارکاری – Killer Queen به عنوان اسب برتر ماه از نگاه وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری انتخاب شد

وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری این ماه یکی از بهترین اسب های دنیل دوسر (Daniel Deusser) آلمانی به نام Killer Queen را به عنوان اسب برتر ماه انتخاب نمود. دنیل دوسر اخیرا موفق شد به کمک Killer Queen در نهم دور از رقابت های جام جهانی پرش در شهر مشلان بلژیک به مقام قهرمانی برسد.

Killer Queen یک مایان 9 ساله و بسیار زیباست. این اسب در سال 2010 به دنیا آمد. Killer Queen کره ای از مادیان chin de Muze و نریان بسیار مشهور Eldorado VD Zeshoek میباشد. بنابراین، زیبایی و قدرت او در مسابقات پرش، کاملا مدیون والدینش می باشد.

Killer Queen از سال 2016 و با یک سوارکار بلژیکی به نام والتر لیلی وارد میادین حرفه ای پرش شد. از زمانی که این اسب به دنیل دوسر سپرده شد، توانسته است 13 قهرمانی بین المللی را برای سوارکارش به ارمغان بیاورد که آمار خارق العاده ای برای یک اسب پرش محسوب می گردد. این اسب جوان اخیر توانسته است جای اسب مشهور Tobago Z را برای دنیل دوسر به خوبی پر نماید. Tobago Z معروفترین و مهمترین اسب دوسر می باشد و در ماه های اخیر به دلیل مصدومیت، از میادین حرفه ای به دور بوده است.

دنیل دوسر در تمجید از Killer Queen گفت:

من واقعا فکر می کنم Killer Queen اسبی برای آینده است. استفن کونتر او را به عنوان یک مادیان 7 ساله خریداری نمود و من از آن موقع، با او سواری می کنم. او به عنوان یک اسب جوان، در کلاس اسب های هفت ساله، کلاس اسب های هشت ساله و همینطور اکنون که نه سال سن دارد، نتایج بسیار درخشانی کسب کرده است. من کاملا متقاعد شده ام که Killer Queen  آینده بسیار روشنی در مقابلش دارد.