کنت فرینگتون در گرند پریکس چهار ستاره فستیوال زمستانی سوارکاری به مقام قهرمانی رسید

مادیون مرجع اخبار سوارکاری – کنت فرینگتون در گرند پریکس چهار ستاره فستیوال زمستانی سوارکاری به مقام قهرمانی رسید

به گزارش وبسایت worldofshowjumping، کنت فرینگتون (Kent Farrington) سوارکار تیم ملی پرش آمریکا موفق شد در مسابقه گرند پریکس CSI4* فستیوال زمستانی سوارکاری در ولینگتون، مقام قهرمانی را به خودش اختصاص دهد. اسپانسر این مسابقه یکی از شرکت های بزرگ بیمه در آمریکا به نام Marshall & Sterling می باشد و مسابقه نیز تحت همین عنوان برگزار شد.

برای این مسابقه در مجموع 214 هزار دلار جایزه نقدی تعیین شده بود و از بین 39 سوارکار شرکت کننده در دور نخست، 11 نفر موفق شدند به دور دوم راه پیدا کنند. کنت فرینگتون که این قهرمانی ارزشمند را به کمک اسب 13 ساله ای به نام Creedance به دست آورده بود، پس از پایان مسابقه در مصاحبه خود گفت:

Creedance یک اسب استثناییست. او به صورت طبیعی یک اسب بسیار سریع است و در زمین مسابقه، به دنبال برنده شدن می باشد. Creedance به شکل باور نکردنی روی موانع محتاطانه عمل می کند و در عین حال، بسیار نترس است. او امروز طوری از روی موانع پرید که من انتظارش را داشتم. واقعا به داشتن چنین اسبی افتخار می کنم.

فرینگتون در مورد برنامه ریزی برای اسب ارزشمند خود نیز گفت:

من سعی می کنم Creedance را در مسابقاتی شرکت دهم که از آنها لذت می برد، نه در جاهایی که نیاز نیست او باشد. زمستان هر سال من سعی میکنم این اسب را در چند مسابقه از سری رقابت های فستیوال زمستانی سوارکاری شرکت دهم. اسب های بسیار سطح بالایی در این رقابت ها حضور دارند و به همین دلیل است که امروز سوارکاران زیادی موفق شدند زمان های بسیار خوبی را به ثبت برسانند.

گفتنیست پس از فرینگتون، سانتیاگو لمبر (Santiago Lambre) سوارکار قدرتمند کشور مکزیک به مقام نایب قهرمانی دست یافت. جسیکا اسپرینگزتین نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.