داراگ کنی بالاتر از تمامی ستارگان نامدار شرکت کننده در جام جهانی ولینگتون، قهرمان شد!

 

به گزارش وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری، در مسابقه ای که چهار قهرمان پیشین فینال جام جهانی پرش، صدرنشین های دو لیگ شرق و غرب در آمریکای شمالی و نفر اول رنکینگ جهانی سوارکاران پرش در آن حضور داشتند، این داراگ کنی (Darragh Kenny) سوارکار کشور ایرلند و نفر هشتم رنکینگ جهانی بود که توانست مقام قهرمانی جام جهانی ولینگتون را به خود اختصاص دهد.

برای این مسابقه در مجموع 213 هزار دلار جایزه نقدی تعیین شده بود و داراگ کنی ضمن کسب مقام قهرمانی به کمک اسب Classic Dream بیست امتیاز مهم نیز به مجموع امتیازات خود افزود. این مساله می تواند کار سوارکار ایرلندی را برای رسیدن به فینال جام جهانی پرش در سال 2020 که قرار است در ماه آوریل در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار گردد، بسیار راحت تر کند.

پس از کنی، کاسیو ریوتی (Cassio Rivetti) از برزیل سوار بر اسبی به نام Bacara d’Archonfosse زمان 38.29 ثانیه را به ثبت رساند و در جایگاه دوم قرار گرفت. کشور میزبان نیز از سکوی مقام های برتر بی نصیب نماند و دوین رایان (Devin Ryan) آمریکایی با اسب Eddie Blue ضمن ثبت زمان 39 ثانیه، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

داراگ کنی پس از کسب این پیروزی بزرگ، در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

اسب من Classic Dream شگفت انگیز بود. او واقعا باور نکردنی پرید. Classic Dream یک اسب باورنکردنیست زیرا سواری با او بسیار راحت است. او فقط می خواهد موانع را بدون خطا پشت سر بگذارد و امروز فرازمینی عمل کرد!

ما همیشه این احساس را داشتیم که Classic Dream یک اسب در سطح مسابقات گرند پریکس است و با او می توانیم در بالاتر سطح رقابت کنیم.