اریک لاماز دو سوارکار جدید به باشگاه خود اضافه نمود

به گزارش وبسایت گرند پریکس، اریک لاماز (Eric Lamaze) اسطوره سوارکاری کشور کانادا و دارنده مدال طلای انفرادی المپیک، دو سوارکار جدید به نام های هیلی بارنهیل (Hayley Barnhill) و کریس سربی ( Chris Surbey ) به باشگاه سوارکاری خود اضافه نمود. بارنهیل و سربی، هر دو مربی و سوارکار تمام وقت هستند و به نظر می رسد قدرت بیشتری به باشگاه سوارکاری بزرگ اریک لاماز خواهند بخشید.

هیلی بارنهیل 26 ساله پس از ملحق شدن به تیم اریک لاماز، در مصاحبه خود عنوان کرد:

کار کردن زیر نظر اریک رویاییست که به حقیقت تبدیل شده است. هر کودکی که عاشق رشته سوارکاریست، این رویا را در سر دارد که روزی زیر نظر او کار کند. من بسیار خوش شانس هستم که می توانم بخشی از تیم اریک لاماز باشم و از او چیزهای زیادی یاد بگیرم. من اسب های خیلی خوبی برای نمایش دارم و برای آغاز کارم بسیار هیجان زده هستم.

اریک لاماز نیز در مورد هیلی بارنهیل گفت:

اودر سیستم سوارکاری آمریکایی بزرگ شده است و به خوبی به این مساله واقف است. هیلی بسیار سخت کوش است و می تواند با انواع مختلفی از اسب ها به خوبی سواری کند. او در مقابل خودش آینده ی بسیار روشنی دارد.

اریک لاماز در مورد دیگر سوارکار جدیدش یعنی کریس سربی نیز به صحبت پرداخت:

من می خواستم یک سوارکار کانادایی استخدام کنم زیرا دوست دارم از سوارکاران کشور خودم حمایت نمایم و آنها را برای حضور در تیم ملی آماده کنم. کریس یک سوارکار عالیست. من او را در مسابقات اسپروس میداس دیدم. او در آن مسابقات فوق العاده بود. من مسابقات کریس را درون زمین دیدم و متوجه شدم که او یک رقیب سرسخت برای دیگر سوارکاران می باشد.