ایزابل ورث مقام قهرمانی مسابقه گرند پریکس درساژ آمستردام را به خود اختصاص داد

مادیون مرجع اخبار سوارکاری – ایزابل ورث مقام قهرمانی مسابقه گرند پریکس درساژ آمستردام را به خود اختصاص داد

به گزارش وبسایت equnews، ایزابل ورث (Isabell Werth) موفق شد برای پنجمین بار متوالی در مسابقه گرند پریکس درساژ آمستردام به مقام قهرمانی دست یابد. ایزابل ورث این قهرمانی را به کمک یکی از اسب های ارزشمند خود به نام Weihegold OLD به دست آورد. او در این مسابقه امتیاز 83.565 را از داوران کسب نمود و شیلکنز بارتلز یکی از داوران حاضر در استادیوم، عملکرد ورث را با واژه “بی نظیر” توصیف نمود.

پس از ایزابل ورث، شارلوت دوژاردین (Charlotte Dujardin) سوارکار مطرح بریتانیایی سوار بر اسب معروف Mount St. John امتیاز 81.957 درصد را به دست آورد و صاحب مدال نقره شد. تماشاگران کشور میزبان در این مسابقه ی پر ستاره به شدت از هموطن خود یعنی امیلی شولتن (Emmelie Scholten) حمایت کردند و این سوارکار در نهایت به مدال برنز دست یافت. شولتنز هلندی در این رقابت از اسبی به نام Desperado N.O.P استفاده کرده بود و موفق شد با ارائه یک نمایش زیبا، امتیاز 77.70 درصد را به خود اختصاص دهد.

جسیکا وندل سوارکار درساژ آلمان که در رده بندی جام جهانی درساژ در منطقه اروپای غربی در صدر قرار دارد، امشب سوار بر اسب Zaire-E امتیاز 77.391 را به دست آورد و در جایگاه چهارم ایستاد. ادوارد گل دیگر سوارکار کشور هلند هم به کمک اسب Glock’s Zonik N.O.P پنجم شد.

15 سوارکار برتر در رقابت امشب باید خود را برای حضور در مسابقه فری استایل که قرار است فرداشب در استادیوم شهر آمستردام برگزار گردد، آماده کنند. پس از رقابت فری استایل نیز قرار است آخرین دور از مسابقات جام جهانی درساژ در منطقه اوپای غربی برگزار شود تا تکلیف سوارکاران برتر راه یافته به فینال جام جهانی درساژ در فصل 2019-2020 مشخص گردد.