ایزابل ورث مقام قهرمانی مسابقه جام جهانی درساژ آمستردام را به دست آورد

مادیون مرجع اخبار سوارکاری – ایزابل ورث مقام قهرمانی مسابقه جام جهانی درساژ آمستردام را به دست آورد

به گزارش وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری، ایزابل ورث موفق شد به درخشش خود در مسابقات جام جهانی درساژ در فصل 2019-2020 ادامه دهد. هشتمین دور از مسابقه جام جهانی در منطقه اروپای غربی در شهر آمستردام هلند برگزار می شد و ایزابل ورث با کسب قهرمانی در آن، توانست برای پنجمین سال پیاپی در آمستردام صاحب مدال طلا گردد.

ایزابل ورث در جام جهانی آمستردام از یکی از اسب های قدرتمند خود به نام Weihegold استفاده نموده بود. این سوارکار توانست امتیاز فوق العاده ی 90.280 درصد را از هیات داوران کسب نمیاد. پس از ایزابل ورث، شارلوت دوژاردین سوارکار توانمند بریتانیا با کسب امتیاز 89.505 درصد، با اختلافی اندک نسب به نفر اول در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. ادوارد گل سوارکار کشور میزبان نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. نکته جالب توجه در مورد مسابقه امشب این است که سه نفر برتر این مسابقه، دو روز قبل و در گرند پریکس آمستردام نیز توانسته بودند همین رتبه ها را به خود اختصاص دهند.

ایزابل ورث با درخشش در مراحل مختلف جام جهانی در فصل 2019-2020، توانسته است خیلی زود جواز حضور در فینال جام جهانی درساژ را به دست آورد. این مسابقه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد و ایزابل به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در آن حضور خواهد یافت. ورث پس از کسب قهرمانی در آمستردام در مصاحبه خود عنوان کرد:

احساس فوق العاده ای دارم. جو استادیوم آمستردام واقعا عالی بود. مسابقه بسیار دشواری را پشت سر گذاشتم و نخستین بار بود که در آمستردام، امتیاز 90 درصد را به دست می آوردم. رقابت بسیار دشوار و هیجان انگیزی بین من و شارلوت دوژاردین در جریان بود.