مارکوس انینگ مقام قهرمانی کلاس سرعت لایپزیگ را به کمک اسب مشهورش کسب نمود

به گزارش وبسایت worldofshowjumping، مارکوس انینگ (Marcus Ehning) استاد آلمانی رشته پرش موفق شد در کلاس سرعت مسابقات پرش لایپزیگ موسوم به CSI5*-W به مقام قهرمانی برسد. انینگ این قهرمانی خانگی را به کمک اسب مشهور و 17 ساله خود به نام Pret a Tout به دست آورد. Pret a Tout یکی از اسب های مشهور انینگ و کشور آلمان می باشد و قهرمانی های متعددی از جمله رولکس گرند اسلم ژنو در سال 2018 را برای سوارکارش به ارمغان آورده است.

مسیر این مسابقه حساس، بسیار دشوار طراحی شده بود و از 45 سوارکار شرکت کننده در دور نخست، تنها 8 سوارکار موفق شدند به دور دوم راه پیدا کنند. مارکوس انینگ در دور دوم زمان بسیار خوب 34.27 ثانیه را به ثبت رساند و هیچکدام از دیگر سوارکاران شرکت کننده در دوم نتوانستند مسیر را در زمان کوتاه تر و بدون خطا طی نمایند. مایکل یونگ (Michael Jung) هموطن مارکوس انینگ که از بزرگترین سوارکاران حال و حاضر جهان در رشته ایونتینگ محسوب می گردد نیز در این رقابت حضور داشت به کمک اسب 15 ساله ای به نام Sportsmann S به مقام نایب قهرمانی رسید.

برایان بالزایر (Bryan Balsiger) سوارکار جوان و بسیار با استعداد کشور سوئیس سوار بر اسب Jenkins Ter Doorn جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. بالزایر در رده بندی برترین سوارکاران زیر 25 سال جهان، در رده نخست قرار دارد. استیو گاردت (Steve Guerdat) مرد شماره دو پرش جهان نیز در این مسابقه پر ستاره حاضر بود و با اسب 13 ساله ای به نام Tum Play du Jouas به مقام چهارم بسنده کرد. جایگاه پنجم هم به مائوریس تبل (Maurice Tebbel) از کشور آلمان به همراه نریان 11 ساله اش به نام Don Diarado رسید.