استفن پیترز در هفته نخست مسابقات جهانی درساژ ولینگتون به مقام قهرمانی رسید

 استفن پیترز در هفته نخست مسابقات جهانی درساژ ولینگتون به مقام قهرمانی رسید

به گزارش وبسایت گرند پریکس، استفن پیترز (Steffen Peters) سوارکار آمریکایی رشته درساژ و دارنده مدال طلای تیمی المپیک، موفق شد در هفته نخست رقابت های جهانی درساژ ولینگتون مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. این مسابقه در سطح CDI3* برگزار می شد و پیترز به کمک اسب Suppenkasper موفق شد امتیاز 76.149 درصد را از داوران کسب کند. این نخستین بار بود که اسب Suppenkasper در یک رقابت گرند پریکس سه ستاره شرکت می کرد.

استفن پیترز تا هفته هفتم مسابقات ولینگتون در این رقابت ها خواهد بود تا بتواند در کلاس پنج ستاره نیز به رقابت بپردازد. این سوارکار پس از قهرمانی امروز خود در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد:

واقعا مسابقه سرگرم کننده ای بود. اسب من Suppenkasper انرژی بی پایانی دارد. داشتن Suppenkasper همانند یک رویاست. اگر هر سوارکاری بر پشت این اسب بنشیند، به شما خواهد گفت هیچگاه چنین چیزی را تجربه نکرده است.

این سوارکار 55 ساله و اهل ایالت کالیفرنیا در ادامه صحبت های خود در مورد اسبش گفت:

Suppenkasper همانند یک گلوله آتش است. او این مساله را در مسابقه گرند پریکس امروز نشان داد. همیشه خواسته من این است که احساسات مربوط به زمان گرم کردن را به مسابقه اصلی بیاورم و این مساله امروز به بهترین شکل ممکن اتفاق افتاد.

من امروز کمی با اسبم قدم زدم سپس، به مدت نیم ساعت در هنگام نهار او را گرم کردم و سپس او را رها کردم تا کاملا به حال خودش باشد و احساس راحتی کند. پیش از مسابقه، ذوباره به مدت 20 دقیقه Suppenkasper را گرم کردم. این کاریست که من با همه اسب هایم پیش از آغاز مسابقات مهم انجام می دهم.