امیلیو بیکوچی مقام قهرمانی مسابقه CSI5*1.50m لایپزیگ را به دست آورد

 امیلیو بیکوچی (Emilio Bicocchi) از ایتالیا موفق شد در مسابقه پنج ستاره پرش در شهر لایپزیگ آلمان به مقام قهرمانی برسد. این مسابقه در کلاس 1.5 متر برگزار می شد و امیلیو بیکوچی سوار بر اسبی به نام Evita SG Z بالاتر از دیگر سوارگاران صاحب نام حاضر در این رقابت قرار گرفت. مادیان Evita SG Z اکنون 11 سال سن دارد و با عملکردش در مسابقه  1.5 متر لایپزیگ، باعث تحسین بسیاری از تماشاگران و سوارکاران حاضر در استادیوم شهر لایپزیگ شد.

48 سوارکار در این مسابقه حضور داشتند و امیلیو بیکوچی با ثبت زمان 60.44 ثانیه، از همه سریع تر بود. پس از این سوارکار ایتالیایی، مایکل یونگ (Michael Jung) از کشور میزبان و دارنده مدال های رنگارنگ در رشته ایونتینگ، سوار بر مادیان 12 ساله ای به نام Ficherchelsea زمان 61.10 را به نام خود ثبت نمود و به مقام نایب قهرمانی رسید. مایکل وندر ولتن (Maikel van der Vleuten) سوارکار مطرح کشور هلند به کمک اسب ده ساله ای به نام Beauville Z جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. پس از سه نفر برتر، آنا کارتون گروژانس (Ann Carton-Grootjans) از بلژیک سوار بر مادیان ده ساله ای به نام Kai Licha de Carmel چهارم شد و لیس لونبرگ (Nisse Lüneburg) از کشور آلمان به کمک اسب سیزده ساله ای به نام Luca Toni در مکان پنج قرار گرفت.

مسابقه CSI5*1.50m لایپزیگ حکم انتخابی را برای جام جهانی پرش در این شهر دارد و نفرات برتر این رقابت، در یازدهمین دور از مسابقات جام جهانی پرش در منطقه غرب اروپا حضور خواهند یافت.