درخشش جیل ایروینگ در جام جهانی درساژ ولینگتون با کسب مدال طلا همراه بود

 

درخشش جیل ایروینگ در جام جهانی درساژ ولینگتون با کسب مدال طلا همراه بود

 درخشش جیل ایروینگ در جام جهانی درساژ ولینگتون با کسب مدال طلا همراه بود

به گزارش وبسایت رسمی فدراسیون جهانی سوارکاری، جیل ایروینگ (Jill Irving) سوارکاری کانادایی رشته درساژ موفق شد به کمک اسب زیبای خود به نام Degas 12 در مسابقه جام جهانی درساژ ولینگتون به مقام قهرمانی برسد. ایروینگ و اسب 18 ساله اش موفق شدند با ارائه یک نمایش زیبا هر پنج داور این مسابقه را تحت تاثیر قرار دهند و در نهایت نیز امتیاز 76.060 درصد را به خود اختصاص دادند.

جیل ایروینگ پس از کسب مقام قهرمانی در مورد اسب Degas 12 گفت:

انرژی Degas 12 در مسابقه امروز واقعا عالی بود. او در تمامی بخش های نمایش بسیار انعطاف پذیر است. Degas در مسابقات عصبی نمی شود و این به دلیل سن بالا و تجربه این اسب می باشد. او در گذشته با اعصابش دست و پنجه نرم میکرد اما اکنون بسیار خونسرد است و من از عملکردش در مسابقه امروز کاملا راضی هستم. Degas امروز کاملا متمرکز بود و گوش به فرمان من عمل کرد.

نکته جالب توجه در مورد مسابقه جام جهانی ولینگتون این بود که سوارکاران رده های اول تا سوم همگی از کشور کانادا بودند. پس از جیل ایروینگ، بریتانی فریزر با کسب امتیاز 75.740 نایب قهرمان شد و نایما موریرا نیز با کسب امتیاز 75.645 مکان سوم را به خود اختصاص داد. نایما موریرا و جیل ایروینگ در بازی های پن امریکن 2019 در کشور پرو در ترکیب تیم ملی درساژ کانادا حضور داشتند و موفق شدند مدال طلای تیمی را به دست بیاورند.

جیل ایروینگ در مورد نفرات دوم و سوم این مسابقه عنوان کرد:

هر سه تای ما با یک مربی به نام اشلی هولزر تمرین می کنیم. ما بهترین دوستان یکدیگر هستیم و قرارگیری بر روی سکوی اول تا سوم، بسیار منحصر به فرد است.