مقام سومي تيم تنت پگينگ هنرهاي رزمي سواره ايران در مسابقات مسقط


 
 

متن خبر :


مقام سومي تيم تنت پگينگ هنرهاي رزمي سواره ايران در مسابقات مسقط
اولین حضور رسمی تیم تنت پگینگ کمیته ی هنرهای رزمی سواره ی فدراسیون سواركاري جمهوری‌اسلامی ایران در خارج از ایران با کسب‌مقام سوم‌ تیمی مسابقات ۲۰۱۹ مسقط-عمان همراه بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ؛
این مسابقات در پایان دوره ی آموزشی تخصصی در سبکهای نیزه و شمشیر با حضور ۲۸ ورزشکار در قالب ۷ تیم برگزار شد كه منجر به مقام سومي براي ايران شد .
توانمندي بانوان ایران  كه با درخشش در اولین حضور بین المللی  همراه بود مورد توجه مسئولان برگزاري اين رويداد قرار گرفت که پوستر مسابقات هم با تصوير «شراره صحت زاده» شرکت کننده ی تیم ایران مزین شده بود .
سید احمد امامی، محمد ناصر رحمتی مقدم  در تیم آقایان و شراره صحت زاده و یاس اسماعیلی نفرات تشکیل دهنده تیم تنت پگینگ کمیته ی هنرهای رزمی سواره ی فدراسیون سواركاري جمهوری‌اسلامی ایران در این دوره از مسابقات بودند که مسعود سهرابی هم سرپرستی این تیم را عهده دار بود .
فدراسیون سوارکاری امیدوار است این رشته مهیج و جذاب که شروع خوبی را تجربه کرد و در یک رویداد بین المللی موفق ظاهر شد، در استمرار این موفقیت روز به روز به افتخارات بیش‌تری دست یابد و زمینه حضور گسترده تر علاقمندان را در این رشته رقم بزند .