انتصاب دكتر راحله صادقي به عنوان معاون فني فدراسيون سواركاري


برگزاري مراسم تكريم و معارفه معاون فني فدراسيون سواركاري با حضور دكتر خليلي؛
 

متن خبر :


برگزاري مراسم تكريم و معارفه معاون فني فدراسيون سواركاري با حضور دكتر خليلي؛
انتصاب دكتر راحله صادقي به عنوان معاون فني فدراسيون سواركاري و تقدير از دكتر كاتبي
مراسم تكريم و معارفه معاون فني فدراسيون سواركاري با حضور دكتر خليلي رييس فدراسيون برگزار و دكتر راحله صادقي به عنوان معاون جديد فني فدراسيون سواركاري معرفي شد و از زحمات دكتر كاتبي تقدير و تجليل به عمل آمد .
به گزارش روابط عمومي فدراسيون سواركاري ، مراسم تكريم و معارفه معاون فني فدراسيون سواركاري  صبح امروز با حضور دكتر خليلي رييس فدراسيون و ديگر مسئولين و اعضاي اين فدراسيون برگزار و دكتر راحله صادقي به عنوان معاون جديد فني فدراسيون سواركاري معرفي شد و از زحمات دكتر كاتبي تقدير و تجليل به عمل آمد .
در اين مراسم دكتر خليلي رييس فدراسيون سواركاري با ارج نهادن و تقدير از زحمات دكتر كاتبي در زمان مسئولين به عنوان معاون فني فدراسيون ، با اهدا حكم به دكتر راحله صادقي ، نامبرده را به عنوان معاون جديد فني فدراسيون منصوب كرد .
در اين حكم آمده است ؛
خانم دكتر راحله صادقي
با سلام و احترام
نظر به تخصص ارزنده جنابعالی و ضرورت ایجاد ارتباطات بین المللی مستحکم تر و انسجام صحیح و دقیقتر امور فنی مرتبط با اسبهای ورزشی بدینوسیله جنابعالی را به سمت معاونت فنی فدراسیون منصوب می نمایم.امیدوارم با جدیت و تخصصی که در شما سراغ دارم بتوانیم بیش از پیش در ارائه خدمات مختلف به مالکین اسبهای ورزشی و نیز جامعه سوارکاری کشور موفق باشیم. از خداوند متعال توفيقات روز افزون شما در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و هم ميهنان عزيز مسئلت مي نمايم .