برتری چوگان بازان قصرفیروزه بر کانون چوگان

تهران - ایرنا - تیم چوگان بازان زنان قصر فیروزه در هشتاد و سومین بازی های جام سفرا توانست با نتیجه 2 بر یک بر تیم کانون چوگان به برتری دست یابد.

 


به گزارش ایرنا از فدراسیون چوگان،ریچارد توماس خلیل رییس فدراسیون جهانی چوگان به همراه همسرش عصر جمعه با پرتاب گوی ،بازی دوتیم چوگان زنان قصر فیروزه و کانون چوگان را افتتاح کرد.

در این دیدار چوگان بازان قصرفیروزه با کسب نتیجه 2 بر 1 در مقابل حریف به پیروزی رسیدند.

این دو تیم با ترکیبی از بازیکنان ایرانی و خارجی در هشتاد و سومین بازی های جام سفرا به مصاف هم رفتند و در پایان چهار چوکه نفس گیر و سخت بازی با نتیجه دو بر یک به نفع قصر فیروزه پایان یافت.

کارولاین جایلز،سابین شافر، مورگان رو، ژاکلین هوپر ، غزاله امیر ابراهیمی ، مهسا محمدی فر، گلناروکیل گیلانی و کتایون جلائی در قالب دوتیم (کانون چوگان و قصر فیروزه ) در باشگاه چوگان و سوارکاری نوروز اباد تهران به مصاف هم رفتند .

قضاوت بازی را اعظم حیات نون و مهدی قلی ذوالفقاری به عهده داشتند .

رییس فدراسیون جهانی چوگان در مدت اقامت خود در ایران از قدیمی ترین زمین چوگان جهان (میدان نقش جهان) در اصفهان و تنگه چوگان در شیراز دیدن کرد و صبح روز جمعه به تهران بازگشت .

دیدار های نهایی چوگان جام بین المللی سفرای جهان امروز ساعت 16 برگزار می شود و بدین ترتیب قهرمان این رقابت ها مشخص خواهد شد