رییس فدراسیون سوارکاری تاکید کرد: قصد دارم 90 درصد کارهای این فدراسیون را به بخش خصوصی بسپارم و از ظرفیت آنها بیشترین استفاده را ببرم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود خلیلی پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های خود اظهار کرد: مجمع انتخاباتی امروز خیلی خوب برگزار شد و امیدوارم که لطف آقایان را جبران کنم. فدراسیون سوارکاری نیاز به ترمیم جدی دارد. در حال حاضر عده‌ای معتقدند که سوارکاری متعلق به قشر مرفه و خاصی از جامعه است، اما به نظر من این رشته باید در بین تمام آحاد مردم گسترش یابد و این نظر را قبول ندارم که تنها فقط پولدارها می‌توانند از این رشته استفاده کنند، چرا که هزینه حضور در یک باشگاه سوارکاری برابر با حضور در یک استخر شنا است. تا به حال در ورزش همگانی گام های موثری برداشته نشده است، در صورتی که اگر سوارکاری در جامعه گسترش یابد از دل آن می‌توانیم قهرمانان خوبی را پرورش دهیم.

 

رییس جدید فدراسیون سوارکاری درباره سوابق خود در این بخش گفت: تخصص من در ارتباط با دام است و خودم نیز نایب قهرمان پرش در سال 63 بودم. امیدوارم با استفاده از این تجارب بتوانم عملکرد خوبی در این رشته داشته باشم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر ارتباط خوبی میان روسای هیات‌ها در سراسر کشورها با فدراسیون سوارکاری وجود ندارد و اشتراک خوبی میان آنها برقرار نیست. به نظر من نمی‌شود با چند نفر محدود یک فدراسیون و 31 استان را اداره کرد، بلکه باید ارتباطات بسیار گسترده‌تر از این باشد.

خلیلی درباره برخی از شائبه‌ها مبنی بر حمایت برخی از افراد سیاسی از وی برای به دست گرفتن ریاست فدراسیون سوارکاری گفت: خیلی‌ها از من حمایت کردند که کار آنها عجیب نیست و جا دارد از آنها تشکر کنم. برخی ادعاها در این جلسه مطرح شد که من دلیلی ندیدم که به آنها پاسخی دهم. افرادی که از من حمایت کردند حق دارند اگر احساس می‌کنند من لایق‌تر از دیگر کاندیداها بودم حمایت خود را اعلام کنند. من از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: این که برخی می‌گویند که هر کسی که از بخش خصوصی بیاید و رییس فدراسیون شود لزوما از بخش خصوصی حمایت خواهد کرد را قبول ندارم، بلکه معتقدم 90 درصد کارها را باید به بخش خصوصی سپرد که ما نیز قصد انجام این کار را داریم و فقط به کار آنها نظارت خواهیم کرد.