اطلاعیه کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور در خصوص افراد DC در کشور


 

پیرو اطلاعیه اعلام اسامی فعالان در زمینه جشنواره های زیبایی، طی استعلام نهایی از مدرس محترم کلاسهای DC برگزار شده در دو سال اخیر و بررسی مدارک موجود و ارسال شده، موارد ذیل جهت آگاهی عموم و شرکت کنندگان در کلاسها، اطلاع رسانی می گردد :

♦️ طی قوانین اعلام شده در زمان برگزاری کلاسهای DC ، افرادی که موفق به اخذ نمره قبولی در کلاسهای مذکور گردیده اند، می بایست گزارش مربوط به کار آموزی خود در سه جشنواره کشوری را جهت درج در سوابق به کمیته زیبایی ارسال نمایند.

♦️ آن دسته از قبول شدگان که مدارک خود دال بر طی نمودن سه جشنواره کشوری به عنوان دستیار را به کمیته زیبایی ارائه نموده اند، به عنوان DC ملی شناخته شده و می توانند در جشنواره ها حضور داشته باشند.

♦️افرادی که تا کنون موفق به طی دوره های مربوط به کارآموزی به طور کامل نگردیده اند می بایست با هماهنگی از طریق برگزار کنندگان جشنواره های زیبایی در استانها، دوره های کارآموزی خود را طی نمایند.

♦️ لازم به توضیح است کمیته زیبایی و جشنواره ها مسئولیت اعزام و مدیریت اعزام به دوره های کارآموزی را نداشته و در صورت وجود امکان برای برگزار کننده، مانعی برای حضور در جشنواره ها برای قبول شدگان وجود ندارد(در هر جشنواره حداکثر ۲ نفر کارآموز). البته کمیته بحث نظارتی خود را در این خصوص انجام خواهد داد.

♦️ قبول شدگانی که مستندات خود را دال بر گذراندن دوره های کارآموزی تا کنون به کمیته ارسال ننموده اند، می توانند جهت درج در لیست آینده، مدادک خواسته شده را به شماره ۰۹۲۱۴۱۶۰۵۹۴ تلگرام نمایند.

♦️لیست فعالان مجاز ، پایان هر ماه به روز رسانی و اطلاع رسانی خواهد شد.

♦️ افراد ذیل طی اعلام برگزار کننده کلاسهای DC جزو قبول شدگان دوره هستند :

قبول شدگان دوره اول:

1-علی فیروزیان(مدارک کاراموزی ناقص)
2-سهیلا نجفی ( DC ملی)
3-فرهاد جلالیان ( DC ملی)
4-احسان قاسمی مقدم( فاقد مدارک کاراموزی)
5-فریبرز وادی پور(فاقد مدارک کاراموزی)
6-داریوش رستگار ( DC ملی)
7-مصطفی سالمی (مدارک کاراموزی ناقص)

 قبول شدگان دوره دوم :

1-مهدی سعیدی زاده( فاقد مدارک کاراموزی)
2-سامان مرادی فرد( مدارک کاراموزی ناقص)
3-محمود هاشمیان(مدارک کاراموزی ناقص)
4-ماندانا خطیر(مدارک کاراموزی ناقص)
5-بهاره ستوده نیا( مدارک کاراموزی ناقص)
6-علی تحویلداران( فاقد مدارک کاراموزی)
7-سینا شعبانی(مدارک کاراموزی ناقص)
8-فرزاد وادی پور( فاقد مدارک کاراموزی)