بخشنامه کلاس پیش نیاز داوری پرش در استان اصفهان


فدراسیون سوارکاری کشور با همکاری هیات سوارکاری استان اصفهان در تاریخ 7 اسفندماه 1396 یک دوره کلاس یک روزه پیش نیاز داوری درجه 3 پرش با اسب (کلاس کارآموزی)در اصفهان برگزار می نماید. به شرکت کنندکانی که با موفقیت دوره را باتمام برسانند دفترچه کارآموزی داوری اعطا می گردد.
مدرس : مرتضی سلسله ذاکرین
شرایط شرکت در کلاس:
1-آشنایی کامل با رشته پرش با اسب و ترجیحآ داشتن سابقه سواری
2-حداقل سن 24 و حداکثر 55 سال
3- معرفی از طرف هییت سوارکاری استان متقاضی از طریق فرم مخصوص
4- دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم متوسطه
5-عضویت در فدراسیون سوارکاری
6- ثبت نام در کلاس از طریق وب سایت فدراسیون سوارکاری
مدارک مورد نیاز : اصل و کپی مدرک تحصیلی , اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه,دو قطعه عکس پرسنلی, معرفی نامه از هییت سوارکاری استان متقاضی از طریق تکمیل فرم مخصوص
حدنصاب تشکیل کلاس 15 نفر و حداکثر ظرفیت کلاس 35 نفر است.کلاس فقط مخصوص استانهای ذیل با سهمیه تعیین شده میباشد و ثبت نام از سایر استانها تایید نخواهد شد:
اصفهان, فارس و هرمزگان هر کدام 5نفر – کرمان, بوشهرو قم هر کدام 3 نفر , مازاد از استانهای نامبرده حداکثر تا سقف 35 نفر ظرفیت کلاس.
مهلت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز اول اسفندماه می باشد.
هزینه ثبت نام 150 هزارتومان می باشد.
به شرکت کنندگان واجد شرایط که در آزمون کتبی پایان دوره قبول شوند , دفترچه کارآموزی داوری اعطا می گردد تا پس از طی دوره کارآموزی عملی , مجاز به شرکت در کلاس داوری درجه 3 پرش گردند.
قابل ذکر است که طبق مقررات ملی , شرکت در کلاسهای داوری درجه 3 پرش با اسب , فقط پس از تکمیل شرایط پیش نیاز(کارآموزی) امکانپذیر است.
تمامی هزینه ها (سفر, اقامت, و…)بعهده شرکت کننده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با فدراسیون سوارکاری تماس بگیرید.