اطلاعیه مورخه 96/9/4 کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور


 

با اطلاع عموم مالکین، پرورش دهندگان و علاقمندان عرصه زیبایی و جشنواره‌ها خصوصاً ثبت نام کنندگان در مسابقات جشنواره و زیبایی استان یزد و خوزستان، می رساند :
بنا به اهداف فدراسیون سوارکاری مبنی بر ساماندهی به فعالان عرصه زیبایی و جشنواره‌های فدراسیون، کمیته زیبایی و جشنواره‌ها طی ماه اخیر در دو مرحله نسبت به ثبت نام و راه اندازی سامانه خوداظهاری اقدام نمود که حاصل این حرکت زیرپایه ایی ثبت نام 300 نفر از فعالان در سامانه بوده است.
کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون پیرو اطلاعیه های قبلی خود و تاکید ریاست محترم فدراسیون سوارکاری کشور، مجددا اعلام می نماید، افرادی که در لیست اعلام شده توسط کانال رسمی کمیته زیبایی فدراسیون سوارکاری کشور نباشند(اعم از داور، سرکلانتر، کلانتر، محاسبات، گوینده، دی سی و هندلر) حق شرکت در جشنواره ها را نخواهند داشت.
بدیهی است در صورت استفاده برگزار کنندگان از افراد غیر از لیست اعلامی کمیته زیبایی به عنوان کادر اجرایی جشنواره ها، استان برگزار کننده پاسخ گو بوده و با محرومیت کمیته انظباطی و کمیته زیبایی فدراسیون مواجه خواهد شد. همچنین در صورت حضور هندلردر جشنواره ها به غیر از لیست اعلام شده کمیته، برای شخص هندلر، مالک و اسب، محرومیت و جریمه در برخواهد داشت.

روابط عمومی کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور