اطلاعیه مورخه ۹۶/۸/۲۰ کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون سوارکاری کشور


اطلاعیه_3305

پیرو اطلاعیه مورخه ۹۶/۷/۲۹ کمیته زبیایی و بنا به درخواست اکثر استانها در خصوص تمدید مهلت ثبت نام در سامانه، به اطلاع فعالان عرصه رشته زیبایی و جشنواره کشور در تمامی نژادها اعم از عرب، کرد، ترکمن، دره شور، کاسپین و … می رساند، کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون جهت آمایش و سازماندهی به فعالان این عرصه در کشور فرمهایی را در سایت رسمی فدراسیون سوارکاری طراحی نموده است. لذا کلیه افرادی که سابقه فعالیت در جشنواره های مختلف اعم از داور، سرکلانتر، کلانتر، محاسبات، دی سی، گوینده و هندلری داشته و همچنین در کلاسهای مختلف آموزشی داخلی و خارجی شرکت نموده اند جهت درج نام در لیست فعالان رشته زیبایی و جشنواره های فدراسیون می بایست حداکثر تا تاریخ ۲۵ آبان ۹۶ با مراجعه به لینک ذیل یا سایت رسمی فدراسیون سوارکاری کشور، اطلاعات و مدارک خواسته شده را وارد نمایند.

بدیهی است ملاک کمیته زیبایی فدراسیون در جشنواره های مختلف و نیز برگزاری دوره های تکمیلی و آموزشی برای ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور امکان پذیر خواهد بود.

افرادی که فاقد مدارک خاص بود ولی سابقه فعالیت در جشنواره ها را دارند نیز می بایست در سامانه ثبت نام نمایند.

کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون پس از بررسی ثبت نام کنندگان در سامانه نسبت به دسته بندی فعلان و ساماندهی به رشته های مختلف، اقدام به انتشار لیست افراد در سایت و کانال رسمی فدراسیون خواهد نمود و از تاریخ ۹۶/۹/۱ از حضور افرادی که در سامانه ثبت نام ننموده اند جدا خود داری خواهد کرد.

کمیته زیبایی و جشنواره های فدراسیون از تاریخ ۹۶/۹/۱ با همکاری و هماهنگی کمیته آموزش نسبت به برگزاری دوره های مختلف آموزشی اقدام خواهد نمود.

آن دسته از افرادی که در دو سال اخیر در دوره های مختلف آموزشی از جمله کتاب آبی، هندلری، دی سی و محاسبات فدراسیون شرکت نموده ولی تا کنون موفق به اخذ گواهی مربوطه نگردیده اند، پس از ثبت نام در سامانه در قسمت مربوط به مدارک و دوره های سامانه، اطلاعات مربوط به استاد و عنوان و تاریخ دوره را درج نمایند تا کمیته زیبایی نسبت این مهم اقدام لازم را انجام دهد.