بازدید معاون وزیر ورزش و سرپرست فدراسیون سوارکاری از اردوی تیم منتخب پرش با اسب کشور
 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ، در اخرین روزهای هفته گذشته چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه سید نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه محمود صیدانلو سرپرست فدراسیون سوارکاری از اردوی تیم منتخب پرش با اسب کشور بازدید نمودند .
تیم منتخب چهار نفر کشورمان که از بین قهرمانان پرش با اسب استانها برگزیده شده اند به همراه دو مربی برای حضور در بازی های بین المللی کره جنوبی خود را آماده می کنند . اردوی این تیم چند روزی است که در مجموعه سوارکاری نوروز آباد تهران برپا شده است . تیم منتخب کشورمان ۲۸ فروردین ماه برای شرکت در مسابقات بین المللی کره جنوبی عازم این کشور خواهند شد . 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، ضمن بازدید از اردوی تیم منتخب پرش با اسب کشور از نزدیک با مربیان، سوارکاران و مسئولان گفت و گو  نمود و از نزدیک در جریان بخشی از مسائل و  مشکلات پیش روی جامعه سوارکاری قرار گرفت . همچنین از امکانات مجموعه سوارکاری نوروزآباد دیدن نمودند .   
در دیدار معاون وزیر ورزش با مربیان ، مربیان تیم منتخب کشور ضمن بیان شرایط تمرینی تیم منتخب کشور و توجه مناسب فدراسیون به قهرمان دیگر استانها با بیان این که ما استعداد های زیادی در سوارکاری کشور داریم و بدون شک با بهبود وضعیت و بر طرف شدن مشکلات سوارکاری به خصوص وضعیت قرنطیه می توانیم درخشش بیشتری در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشیم ، خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان به رشته سوارکاری شدند .  
معاون وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت : "در شرایط کنونی اعزام سوارکاران به مسابقات برون مرزی از اهمیت بیشتری نسبت به کسب مقام در این مسابقات برخوردار است و سوارکاران ما با شرکت در این نوع مسابقات می توانند تجربیات خود را افزایش دهند بسیار خشنود هستیم که سوارکاران اعزام شده به این مسابقات از نقاط مختلف کشور انتخاب شده اند که این گامی است موثر در توسعه ورزش سوارکاری و این نشانگر اهمیت این موضوع برای دست اندرکاران فدراسیون سوارکاری و نیز مسئولین وزارت ورزش و جوانان است .
سرپرست فدراسیون سوارکاری پس از صحبت های معاون وزیر ورزش گفت : فدراسیون سوارکاری تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با همکاری و تعامل بیشتر با سازمان جهاد کشاوزی و سازمان دامپزشکی بتواند بخشی از مشکلات و موانع پیش روی ورزش سوارکاری همچون مشکل قرنطینه را بر طرف نماید . وی در ادامه افزود : برای شرکت و حضور موفق در مسابقات برون مرزی و مسابقات بازی های آسیایی کره جنوبی برنامه ریزیهای لازم صورت پذیرفته که نیازمند همدلی بیشتری در جامعه سوارکاری هستیم تا این بار بعد از سالها شاهد موفقیت سوارکاران کشورمان در مسابقات بین المللی باشیم .
 


با ارزوی موفقیت برای سوارکارپارادایس علیرضا عامری