جامعه اسبی کشور آرزو دارد با انتخاب فردی متخصص و لایق که ارتباط مناسبی با وزارت جهاد کشاورزی را به همراه داشته باشد، بتواند مشکلات متعدد پیش روی این ورزش را که عمده ترین آن‌ها قرنطینه، واردات اسب به کشور و صدور تبارنامه و مدارک هویتی نژادهای ارزشمند ورزشی است برطرف گردد.
 
بالاخره وزارت ورزش و جوانان به وعده خود برای سر و سامان دادن به وضعیت برخی از فدراسیون‌ها که مدت‌هاست باسرپرست اداره می‌شوند عمل نمود. یکی از این فدراسیون‌های بداقبال فدراسیون سوارکاری است که بیش از سه سال و نیم است با سرپرست اداره می‌شود، فدراسیونی که به دلیل حضور سرپرستان موقت عملاً فاقد برنامه‌ریزی‌های بلندمدت بوده و جهت حضور در مسابقات بین‌المللی و عدم وجود قرنطینه اسب‌ها همواره دچار مشکل بوده است. 
 
جامعه سوارکاری کشور آرزو دارد با انتخاب فردی متخصص و لایق که ارتباط مناسبی با وزارت جهاد کشاورزی را به همراه داشته باشد، بتواند مشکلات متعدد پیش روی این ورزش را که عمده ترین آن‌ها قرنطینه، واردات اسب به کشور و صدور تبارنامه و مدارک هویتی نژادهای ارزشمند ورزشی است برطرف گردد. 
 
 
البته ناگفته نماند هستند کاندیدهایی که با برگزاری مسابقات و پرداخت مخارج هنگفت آن سعی در تصاحب آراء رأی دهندگان را دارند. لیکن به نظر می‌رسد در یک اجماع کلی و با رأی قاطع برای اولین بار فردی دانشگاهی که خود نیز سابقه چند دهۀ ورزشی در این رشته و نیز مسئولیت‌های اجرائی در خور توجهی را داراست به زودی به ریاست یکی از فدراسیون‌های ارزشمند کشور که متأسفانه تا کنون اسم و رسم چندانی از آن وجود نداشته است انتخاب می‌گردد و سرمایه‌های هنگفت علاقمندان در این رشته موجب افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان می‌گردد