رییس کمیته دامپزشکی فدراسیون سوارکاری می‌گوید جلسات زیادی را با مسئولان دامپزشکی برای حل مشکل قرنطینه برگزار کردیم اما نمی‌دانم این مشکل چه زمانی حل خواهد شد.

دکتر محمدرضا مهرآرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از این پس از تمامی اسب‌های ایرانی که قرار است به مسابقه‌های برون مرزی اعزام شوند با هزینه مالکان اسب‌ها تست‌های مربوط به بیماری مشمشه بر طبق استانداردهای روز دنیا گرفته شود و این تست نیز اجباری خوهد بود.

رییس کمیته دامپزشکی فدراسیون سوارکاری درباره اقدامات این کمیته برای حل مشکل قرنطینه اسب‌ها نیز خاطرنشان کرد: مسئولان دامپزشکی بابت اعزام سوارکاران با اسب‌های خود به کشور آذربایجان که در دو مرحله انجام شد زحمات بسیاری کشیدند، البته حل این مشکل نیاز به تلاش بیشتر مسئولان دولتی دارد. جلساتی نیز تاکنون با مسئولان دامپزشکی داشتیم و در ادامه نیز خواهیم داشت که امیدوارم به نتایج مطلوبی برسیم و این مشکل هرچه زودتر حل شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید حل مشکل قرنطینه تا چه زمانی به طول خواهد انجامید، گفت: من نمی‌توانم در این باره زمانی را معین کنم چرا که انجام این کار مراحل زیادی را در بر می‌گیرد.