مهناز افشار به‌عنوان دبیر هنری نخستین دوره‌ی آیین سوارکاری هنرمندان ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهناز افشار، بازیگر تئاتر و سینما به‌عنوان دبیر هنری نخستین دوره‌ی آیین سوارکاری هنرمندان ایران انتخاب شد. در بخشی از حکم او که به امضای رییس هیئت مدیره‌ی تعاونی هنرمندان رسیده، آمده است: «امید است سرکار عالی که همواره از هنرمندان شاخص و علاقه‌مند به ورزش سوارکاری بوده‌اید با تجربه و تلاش مضاعف خود موجبات هرچه بهتر برگزار شدن و حضور پرشور هنرمندان حوزه‌های مختلف را در این آیین فراهم آورید.»

 

براساس گزارش روابط عمومی تعاونی هنرمندان معاصر، مهناز افشار با دعوت از تمام هنرمندان سوارکار ایران برای حضور در این آیین، اظهار کرد: در اولین دوره‌ی آیین سوارکاری، هنرمندان سوارکار ایران از مبتدی تا حرفه‌ای می‌کوشند تا در کنار یکدیگر فضای همدلی و صمیمانه‌ای شکل دهند و توانمندی‌های‌شان را در عرصه‌ای غیر از هنر به معرض نمایش بگذارند.

وی تأکید کرد: بی‌شک پرداختن به این‌گونه فعالیت‌های ورزشی پرتحرک و خاص از سوی هنرمندان، سلامت جسم و آرامش روان آن‌ها را به‌دنبال دارد که از این قشر پرمخاطب، الگویی برجسته‌تر برای جوانان این مملکت می‌سازد.

این برنامه جمعه (دوم اسفندماه) در مجموعه‌ی سوارکاری «دشت بهشت» کرج برگزار می‌شود. همچنین نشست خبری آیین سوارکاری هنرمندان با حضور مهناز افشار دبیر آیین، مدیران تعاونی هنرمندان، داوران و مسوولان برگزاری این برنامه، در هفته‌ی جاری در هتل هما تهران برگزار می‌شود.