به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حکمی از صیدانلو خواست به عنوان سرپرست، انتخابات فدراسیون سوارکاری را در اسرع وقت برگزار کند.

در حکم گودرزی برای صیدانلو آمده است: نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در اساس نامه فدراسیون های ورزشی و به موجب ابلاغ، با حفظ پست ثابت سازمانی به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب می شوید.

انتظار دارم ضمن انجام امور جاری فدراسیون با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری اقدام کنید. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

صیدانلو مدیرکل توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان است. او پیش از این سرپرست فدراسیون تکواندو بود و انتخابات این فدراسیون را برگزار کرد.

انتخابات فدراسیون سوارکاری در مرحله تعیین صلاحیت داوطلبان قرار دارد و به محض مشخص شدن نامزدهای نهایی انتخابات این فدراسیون برگزار می شود.

به این ترتیب صیدانلو جایگزین موسی لنکرانی شد.

سرپرست قبلی فدراسیون سوارکاری در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از حسن اعتماد وی، از سرپرستی فدراسیون سوارکاری کناره گیری کرد.

در نامه لنکرانی به گودرزی آمده است: برای اینکه شرایط برای همه نامزدهای پست ریاست فدراسیون سوارکاری یکسان و برابر باشد و شائبه ای پیش نیاید، از سرپرستی این فدراسیون کناره گیری می کنم.

در مدت سرپرستی اینجانب، انتخابات ریاست هیچ یک از هیات های استانی برگزار نشد و من در شرایط مساوی با سایر داوطلبان

در انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری شرکت می کنم.